زمین لرزه در میمند فارس (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) حریق خودرو پژو ۲۰۶ و تلاش آتش نشانان برای پیشگیری از انفجار +تصاویر(۱۴ خرداد ۱۴۰۳) تهران از فردا (۱۵ خرداد) بارانی می‌شود اعضای باند حرفه‌ای که کارشان «مختومه کردن پرونده‌ها» بود راهی زندان شدند| همدستی سه کارمند دادگستری با تبهکاران! غم‌های بزرگ چه بلایی بر سر تیروئید ما می‌آورند؟ جاده چالوس به کرج مسدود شد (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) پیش بینی وزش باد به عنوان پدیده غالب در خراسان رضوی (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) بایدها و نبایدهای طب سنتی درباره نوشیدن آب در روزهای گرم سال+ اینفوگرافی نکات مهمی که باید درباره واکسن «پنوموکوک» بدانید کشف بیش از ١۴ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی افزایش ۹۰ درصدی حقوق بازنشستگان از چه زمانی اعمال می‌شود؟ آب پاکی روی دست بازنشستگان تامین اجتماعی | چرا همسان سازی حقوق برای تمام بازنشستگان اجرا نمی‌شود؟ «وام ازدواج» فرزندان بازنشستگان کشوری واریز شد (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) خاطرات شنیدنی پزشک امام(ره) از توجه ایشان به توصیه پزشکان بازداشت دو سارق موتورسیکلت در تهران| آنها پدر و پسر بودند دستگیری سارق سابقه‌دار حین سرقت از اداره ثبت‌احوال پنج راه حل برای تشخیص ایمیل‌های جعلی آیا می‌دانید تفاوت حکم تخلیه و دستور تخلیه فوری چیست؟ اظهار نظر یک پزشک درباره واکسن HPV کار را به دفتر رهبری کشاند پلیس جوان به علت تیراندازی به شرور مست محاکمه شد| بیکاری، حکم زندان و پرداخت دیه تاوان انجام وظیفه!
سرخط خبرها

اتصال زندان مرکزی مشهد به سامانه دادرسی الکترونیک

  • کد خبر: ۳۱۸۱۲
  • ۰۶ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۱
اتصال زندان مرکزی مشهد به سامانه دادرسی الکترونیک
همزمان با هفته قوه قضائیه با برقراری ارتباط الکترونیکی بین دادگستری کل خراسان رضوی و زندان مرکزی مشهد، طرح دادرسی الکترونیک در این زندان روز پنجشنبه به بهره‌برداری رسید.

به گزارش شهرآرانیوز، به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی خراسان رضوی، همزمان با چهارمین روز هفته قوه قضائیه با عنوان روز عدالت الکترونیک و فناوری‌های نوین، طرح دادرسی الکترونیک در راستای سیاست‌های قوه قضائیه و سازمان زندان‌های کشور با حضور رییس کل دادگستری استان، دادستان و معاونین وی افتتاح شد.

 

مدیر کل زندان‌های خراسان رضوی درحاشیه این مراسم گفت: اجرای طرح الکترونیکی دادرسی نقطه عطفی در آئین دادرسی دستگاه قضایی کشور بوده و موجب تسریع و افزایش دقت در فرایند دادرسی، رفع بلاتکلیفی متهمان، کاهش اعزام زندانیان به مراجع قضایی و استفاده بهینه از زمان و سرمایه نیروی انسانی خواهد شد.

 

خشایار جمشیدی افزود: با توسعه و تداوم این شیوه از رسیدگی به پرونده‌های قضائی،  گره بسیاری از مشکلات قضائی زندانیان گشوده خواهد شد.

 

وی با تأکید بر اهمیت رسیدگی به مشکلات زندانیان ادامه داد: امروز کلید این رویداد مبارک زده شد و در جریان برقراری ارتباط الکترونیکی بین دادگستری کل و زندان مرکزی مشهد، جلسه رسیدگی به اتهام یکی از متهمین به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد و با موفقیت به پایان رسید.

 

۱۱ زندان به همراه کانون اصلاح و تربیت و اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی چناران زیرپوشش اداره کل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی خراسان رضوی است.

 

براساس اعلام مسوولان قضایی خراسان رضوی شمار زندانیان این استان با کاهش طی سال‌های گذشته به حدود ۱۶ هزار نفر رسیده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->